Problemy z zasilaniem infoKadry- opis typowych przypadków

Szanowni Państwo,
Umieszczamy poniżej jakie kroki można podjąć w przypadku problemów z zasilaniem. Jeśli nie przyniosą one rezultatu prosimy o kontakt z Help Desk.

1) Prosimy o weryfikację czy na serwerze Syriusza działa poprawnie daemon zasilający aplikację infoKadra. Należy sprawdzić, czy został on przeniesiony lub włączony podczas zmiany stosu technologicznego na WildFly.
Jeżeli daemon jest przeniesiony prosimy o wykonanie poleceń:

/etc/init.d/infokadra-daemon stop
/etc/init.d/httpd stop
/etc/init.d/postgresql stop

InfoKadra - filmowa prezentacja praktycznych przypadków użycia

Szanowni Państwo!
Zachęcamy do obejrzenia kilku filmów przybliżających sposoby wykorzystania systemu infoKadra na wybranych przykładach przypadków jego użycia.
Kolejnym krokiem może być praktyka własna na DEMO systemu infoKadra, bezpłatnie udostępnianym zainteresowanym urzędom.
Więcej informacji w zakładce infoKadra/Oferty.

Z poważaniem
Sygnity S.A.

Subscribe to RSS - InfoKadra - praktyczne przypadki użycia